


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Najczęściej zadawane pytania:
- Jak poprawnie zmierzyć psa?
- Czy istnieje możliwość uszycia produktu o niestandardowych wymiarach?
- Czy istnieje możliwość przymierzenia artykułu?
- W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
- Czy istnieje możliwość darmowej wysyłki?
- Jak śledzić status zamówienia?
- Mam problemy z logowaniem - co robić?
- Jak długo będę musiał czekać na otrzymanie mojego zamówienia?
- Jak wytrzymałe pod względem wyglądu są kolorowe okucia?
- Obroża/szelki, które zamówiłem nie pasują - czy mogę je zwrócić?
- Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
- Ile wynosi cena wysyłki za granicę?
- Nie podoba mi się zakupiony artykuł. Czy mogę go wymienić na inny?
- Jak dokonać zwrotu?
- Ile będę musiał/musiała czekać na rozpatrzenie reklamacji?
- Jestem właścicielem stacjonarnego sklepu zoologicznego. Czy istnieje możliwość współpracy między nami?
Jak poprawnie zmierzyć psa?
Aby uzyskać pomoc dotyczącą wymiarów udaj się do zakładki Tabela rozmiarów - tam znajdziesz wszelkie niezbędne informacje.
Czy istnieje możliwość uszycia produktu o niestandardowych wymiarach?
Tak, istnieje. Skontaktuj się z nami mailowo na poczta@zigdog.pl, a my rozwiążemy tą sprawę!
Czy istnieje możliwość przymierzenia artykułu?
Tak. Aktualnie przymierzyć produkt możesz u naszych partnerów, bądź na targach na których aktualnie się znajdujemy. Bieżące informacje o wydarzeniach na których można nas spotkać znajdziesz na naszym Facebooku.
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
W ZigDogu oferujemy trzy metody płatności:
- Szybkie płatności online PayU
- Przelew tradycyjny
- Płatność gotówką przy odbiorze.
Bardziej szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Płatności
Czy istnieje możliwość darmowej wysyłki?
Tak - wystarczy, że zrobisz zakupy za kwotę powyżej 199 zł, a my za darmo wyślemy do Ciebie zamówione produkty. Darmowa wysyłka obowiązuje na terenie całego kraju.
Jak śledzić status zamówienia?
Nieznacznie od tego czy jesteś zarejestrowany, czy też dokonywałeś zakupu jako Gość, po zamówieniu produktu otrzymasz od nas maila z potrzebnymi danymi do śledzenia przesyłki. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem możesz także podejrzeć status zamówienia w panelu Twojego konta.
Mam problemy z logowaniem - co robić?
Jeśli wystąpił jakikolwiek problem podczas logowania niezwłocznie skontaktuj się z nami.
Jak długo będę musiał czekać na otrzymanie mojego zamówienia?
Dla Twojego pełnego zadowolenia tworzymy nasze produkty jak najdokładniej - tak, by nawet najbardziej wymagający Klient był zadowolony z ich jakości. Jednocześnie szanujemy Twój czas - całość procesu wysyłki najczęściej zajmuje jedynie kilka dni roboczych. Po tym czasie przekazujemy przesyłkę doręczycielowi. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni roboczych.
Jak wytrzymałe pod względem wyglądu są kolorowe okucia?
Nasze kolorowe okucia malowane są proszkowo.Wykorzystywana przez nas farba nadaje im piękne, soczyste kolory, jednakże słabo toleruje słoną wodę i niektóre substancje (mogą powstać drobne odpryski). Kolor może również ulec ścieraniu w miejscach, w których metalowe elementy stykają się. Niestety nie wynaleziono jeszcze niezniszczalnej farby, ale może kiedyś...mamy nadzieję! Możemy jednak zapewnić - jeśli będziesz dbał o nasze produkty, na pewno Cię nie zawiodą!
Obroża/szelki, które zamówiłem nie pasują - czy mogę je zwrócić?
Tak, istnieje taka możliwość, jeżeli zamówiłeś produkt standardowy. Produkty spersonalizowane nie ulegają wymianie, ani zwrotowi. Wszelkie informacje o zwrotach znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty.
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Tak - więcej o wysyłce zagranicznej dowiesz się tutaj.
Ile wynosi cena wysyłki za granicę?
Wszystko zależy od kraju, do którego paczka ma zostać wysłana. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Dostawa.
Nie podoba mi się zakupiony artykuł. Czy mogę go wymienić na inny?
Jeśli zamówiłeś produkt standardowy (produkty spersonalizowane nie ulegają wymianie, ani zwrotowi) możesz dokonać zwrotu zakupionego produktu oraz zakupić nowy, odpowiedni dla Ciebie. Masz aż 14 dni na wymianę od daty otrzymania przesyłki! Ze względów logistycznych nie realizujemy typowych wymian produktów. Pełną instrukcję zwrotu znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty.
Jak dokonać zwrotu?
Informacje dotyczące zwrotów wraz z formularzem zwrotu znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty
Ile będę musiał/musiała czekać na rozpatrzenie reklamacji?
Takie sprawy staramy się załatwić jak najszybciej, przeważnie trwa to kilka dni, maksymalnie do 14 dni kalendarzowych, ale szansa na tak długi przebieg sprawy jest wręcz znikoma.
Jestem właścicielem stacjonarnego sklepu zoologicznego. Czy istnieje możliwość współpracy między nami?
Zapraszamy do kontaktu - chętnie podejmiemy współpracę z innymi przedsiębiorcami!