Produkt dnia
Kubek I’m The Boss
Kubek I’m The Boss

29,00 zł

szt.
Kubek Dog Father
Kubek Dog Father

29,00 zł

szt.
Kubek Dog Mother
Kubek Dog Mother

29,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu
  1. Przedsiębiorca, kontakt
    1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem zigdog.pl jest firma Internet Solutions Jakub Jasiński z siedzibą w Sosnowcu, ul. Dworska 2 (zwany dalej: „IS”), NIP: 2220879389.
    2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
      1. drogą pocztową pod adresem zigdog.pl, ul. Dworska 2 , 41-219 Sosnowiec
      2. telefonicznie pod numerem 780189854
      3. poprzez pocztę elektroniczną na adres: poczta@zigdog.pl
      4. przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego
  2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego zigdog.pl
    1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.
    2. Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców bądź opiekunów prawnych.
    3. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie przez IS na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.
  3. Zamawianie towarów
    1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową zigdog.pl
    2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.
    3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.
  4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja
    1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.
    2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „złóż zamówienie”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.
    3. Klient ma możliwość wybrania sposobu dostawy.  Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
    4. Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis PayU), przelewu tradycyjnego lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.
    5. Po wybraniu opcji „zamawiam”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru. Klient ma możliwość zalogowania się do sklepu, zarejestrowania się oraz dokonania zakupów bez rejestracji.
    6. Po zalogowaniu do sklepu internetowego Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
    7. Następnie Klient klika przycisk „podsumowanie” Należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych.
    8. Klient składa zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „potwierdzam zakup”.
    9. Po kliknięciu przycisku „potwierdzam zakup”, jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności poprzez serwis PayU, Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia.
    10. W przypadku wybrania jako formy zapłaty za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system PayU), dyspozycję zapłaty należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty na rachunek IS lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu PayU), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie.
    11. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
    12. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
    13. IS może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.
  5. Ceny
    1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
    2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
    3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i IS. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez IS zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
    4. IS zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa. 
  6. Dostępność zamówionych towarów
    1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami szytymi na zamówienie, składającymi się z indywidualnych podzespołów.
    2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
    3. W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże są wyraźnie oznaczone innym niż rozmiary dostępne kolorem oraz są przekreślone
  7. Niemożność zrealizowania zamówienia
    1. W przypadku braku podzespołów do danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia.
  8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia
    1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
    2. W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online (PayU) lub przelewu tradycyjnego, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności na konto IS (lub za pośrednictwem serwisu PayU).
    3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres lub do salonu, to czas dostawy wynosi od 1 do 7  dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
    4. UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, jednej z płatności online (PayU) lub przelewu tradycyjnego realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto IS lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
    5. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez IS firma kurierska.
  9. Formy płatności za zamówienie
    1. Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przez Klienta przesyłki kurierskiej.
    2. Przelew: przelewy, które akceptowane są przez IS, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu PayU. Cechą szybkich przelewów z PayU jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę operatora płatności a następnie, ze strony operatora na stronę wybranego z listy banku, w celu dokonania transferu pieniędzy. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a wybranym operatorem płatności.
    3. IS akceptuje również przelewy tradycyjne, wobec czego Klient otrzyma numeru konta, na który należy dokonać wpłaty np. na poczcie.
    4. Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayU. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a operatorem posiadanej przez klienta karty.
  10. Umowa sprzedaży
    1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu zigdog.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
    2. Umowa jest zawierana w języku polskim.
  11. Wykonanie umowy – termin 
    1. W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy IS zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi w terminie do 9 dni roboczych od poprawnego złożenia zamówienia. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. IS zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu wykonania umowy. 
  12. Koszt dostawy
    1. Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
    2. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i jest podany podczas składania zamówienia. 
  13. Odstąpienie od umowy
    1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny z wyjątkiem towarów szytych na specjalne zamówienie tj. o specjalnym rozmiarze, z kolorowymi okuciami, z personalizacją np. adresatki.  
    2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
    3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć IS jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
      1. pocztą na adres: zigdog.pl, ul. Dworska 2, 41-219 Sosnowiec,
      2. przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: poczta@zigdog.pl
      3. przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu internetowego w zakładce „Reklamacje i zwroty”/”Formularz odstąpienia od umowy” – przy czym nie jest to forma obowiązkowa. 
    4. Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są równorzędne pod względem skuteczności.
    5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, IS zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez IS, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym IS została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
    7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    8. IS może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    9. Zwracany towar należy odesłać na adres: zigdog.pl, ul. Dworska 2, 41-219 Sosnowiec, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował IS o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
    10. Klient zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
    11. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  14. Reklamacje
    1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów IS ponosi odpowiedzialność za wady.
    2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym zigdog.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.
    3. Reklamację można złożyć drogą pocztową.
    4. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja” dostępny w zakładce reklamacje i zwroty na stronie sklepu internetowego zigdog.pl. Formularz należy wydrukować, a następnie wypełniony odesłać wraz z  towarem na adres: zigdog.pl, ul. Dworska 2, 41-219 Sosnowiec.
    5. IS rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.
    6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.
    7. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
  15. Rezygnacja z zamówienia
    1. Klient może zrezygnować z zamówienia.
    2. Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.
  16. Postanowienia końcowe
    1. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód zakupu. IS nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
    2. Przetwarzanie danych osobowych
      Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez IS danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia zarejestrowanie się w sklepie internetowym i dokonywanie w nim zakupów. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
    3. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie  swoich danych osobowych i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi informacji handlowych pochodzących od IS np. o akcjach promocyjnych. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl